View Single Post
Old 27-01-2020, 00:22  
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,460
Default Re: God søndag fra Ayla Grand hotel Al Ain

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
Det er dem jeg snakker om.


Joda, fikk 3 andre forklaringer som ikke stemmer med den du ga.
Jeg vet ikke om det er ren uvitenhet eller bare 100% kranglefant, men hverken Uber eller Lyft er i nærheten av en Pirat Taxi operasjon - for deg som kunde er du betydelig bedre sikret enn med en i Taxi i Oslo - det gjelder begge. Og for kvinner er Uber / Lyft i en helt annen klasse enn Taxier Oslo, kan du f.eks. vise meg hvor Norske Taxier oppgir full statistikk over samtlige overfall (Offentlige tilgjengelig) og ikke kom prat om det aldri skjer i Norge.
På Uber Appen har du også en «panikk Button» om du føler deg på noen som helst måte truet.
Begge er også godt forsikret - noe jeg tviler sterkt på at noen Pirat Taxi er i nærheten av å ha.

At du ikke liker løsningene og ikke er villig til å ta steget inn i 2020 - gir deg ikke rett til å feilaktig fremstille dem i et dårlig lys og antyde at de operer ulovlig, på samme måte som jeg ikke liker mye av det du skriver uten at jeg av den grunn noensinne vil antyde at du er en Pirat - kranglefant absolutt, uvitenhet ikke usannsynlig.

PS Zillow og Uber er begge strategiske kunder av firmaet jeg jobber for og derav min innsikt i baderom og Ubers offentliggjøring og sikkerhetsløsninger (Uber bruker vår løsning for å illustrere overfall)
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem

Last edited by dc-8-63; 27-01-2020 at 00:25.
dc-8-63 is offline   Reply With Quote