View Single Post
Old 29-11-2017, 19:39  
RJon
ScanFlyer Dusty
 
RJon's Avatar
 
Join Date: Jan 2014
Location: GLA/EGPF
Posts: 4,467
Default Re: Jeg, megselv og to kameraer på Fototur i Amrika

Dag 14

Turen videre sørover gikk langs I-15 til Moapa, hvor jeg svingte av og tok ruten sørover igjennom Moapa Valley, langs Lake Mead til Hoover Dam.







Sulten begynte å melde seg, så jeg kom meg avgårde til Boulder City for lunch.



Det er også obilgatorisk med en tur til flyplassen i Boulder City når man er i nærheten. Det var ikke så mye på rampen da jeg var innom.

N7973B Grunman HU-16 Private Boulder City airport K61B 20.11-16
by Rolf Jonsen, on Flickr


Var innom Flyplassen I Las Vegas da det var for tidlig å sjekke innom hotellet ennå.

N280WN Boeing 737-700 Southwest airlines Las Vegas airport KLAS 20.11-16
by Rolf Jonsen, on Flickr

N742SW Boeing 737-700 Southwest airlines Las Vegas Airport KLAS 20.11-16
by Rolf Jonsen, on Flickr

Etter litt sondering og blitt jaget bort uttenfor Koani-kasionet, tok jeg turen opp stripa til Bellagio, hvor jeg skulle bo de neste dagene.
Innsjekkingen var et kaos, man kunne sjekke inn på en app, men kunne selvfølgelig ikke gjøre det med min booking, så det var bare å stille seg i kø.

Fikk omsider sjekket inn og kom meg opp i 20. etasje.



Etter å ha installert meg tok jeg turen over gata til MGM Grand og David Copperfield-forestilling.


Forestillingen var bra, på en måte som amerikanerene liker.

Hadde desverre ikke tid til overs for å se Britney


Dag 15

Brukte noen timer på formiddagen på å gå innom de forskjellige hotellene lengst sør på stripa med sine forskjellige ting.

Mandalay Bay’s hodeløse statue av Lenin


Inne i Luxor hotell


En statue av frihetsgudinnen laget av 1800 Hersey’s sjokoladeplater


Jeg fungerer veldig dårlig hvor alt er lagt opp på turistvis, og jeg gambler heller ikke...så jeg var kanskje den mest malplasserte personen på hele stripa vil jeg tro.


Da jeg kom opp til Caesar’s Palace var jeg lei, og trengte litt flyterapi.

RJon is offline   Reply With Quote