Thread: Dubaitråden
View Single Post
Old 02-12-2018, 19:49  
Chr1st1an
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Dec 2013
Location: Fornebu
Posts: 413
Default Re: Dubaitråden

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
1. De er ganske samme type hoteller men Pullman er bittelitt mer sentralt. Det er kort gangavstand til Dubai Marina og Jumeirah Beach Residence.

2. Jumeirah Emirates Towers ligger ganske sentralt da det ligge midt mellom alt. Kort vei til flyplassen, DIFC, gamlebyen, creeken osv. Det er at ufattelig flott business hotell og meget høy standard i alle ledd.

3. De lærde strides om Atlantis og det er nok et meget bra hotell. Vi synes det er litt vel Disney, men uten tvil imponerende. Palmen er jo mer og mer utbygd nå så det er mange meget gode restauranter.


Vi bor ikke lenger i Dubai, men det blir to tre turer i året for å hilse på kjente og ikke minst nyte solen og mye god mat. Man kan si hva man vil om disse araberlandene ' men det er et utrolig komplett og deilig feriested (og ikke minst trygt).
Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
1. De er ganske samme type hoteller men Pullman er bittelitt mer sentralt. Det er kort gangavstand til Dubai Marina og Jumeirah Beach Residence.

2. Jumeirah Emirates Towers ligger ganske sentralt da det ligge midt mellom alt. Kort vei til flyplassen, DIFC, gamlebyen, creeken osv. Det er at ufattelig flott business hotell og meget høy standard i alle ledd.

3. De lærde strides om Atlantis og det er nok et meget bra hotell. Vi synes det er litt vel Disney, men uten tvil imponerende. Palmen er jo mer og mer utbygd nå så det er mange meget gode restauranter.

Vi bor ikke lenger i Dubai, men det blir to tre turer i året for å hilse på kjente og ikke minst nyte solen og mye god mat. Man kan si hva man vil om disse araberlandene ' men det er et utrolig komplett og deilig feriested (og ikke minst trygt).
2. Vi booket dette nå. 6700,- for 3 netter med frokost og inngang til badeland. Det er vel fair.
Antar det er Wild Wadi som er inkludert. Anbefaler du en tur dit selv om vi ikke har med barn? Vi er to menn på 30+ år. Man blir vel kanskje aldri for gammel for badeland eller? ;-)

Ja antok du hadde flyttet hjem. Angrer på det nå på denne årstiden antar jeg.. :P

Jeg har vært der 2 ganger før, men det var i 2010 og 11 mener jeg å huske. Antar mye er endret nå. Tenker oss en tur innom de ulike kjøpesenter og Creek'en (Gold souk), samt mye god mat på kveldene. Tror ikke vi ønsker en tur ut i ørkenen, da det kan jo gjøres "overalt".
Noe andre ting som er verdt å få med seg i disse dager?

Vurderer noe med bil... Enten leie en fancy bil i 24 t eller en tur til en racingbane (Autodrome). Har lest litt tidligere om det å leie bil der nede, så er litt usikker på om jeg tør. (Jeg liker å trykke pedalen litt hardt.)

Ville du anbefalt å leie bil, eller en tur på race'er banen?
Chr1st1an is offline   Reply With Quote