View Single Post
Old 09-10-2019, 21:21   #17
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Default Re: Tripadvisor , fake reports...

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
Noe som irriterer meg er at folk gir altfor gode karakterer. Hva skiller egentlig hotellene i NYC når du må ned til 215 plass av 505 hotell på listen for å finne hoteller med fire sirkler?
Hvordan skal man egentlig gi karakter?

a) 2-stjerners hotell. Reint, hyggelig betjening og selv om det ikke akkurat er luksus så fungerer alt fungerer som det skal. God verdi for pengene. Termingkast 5?

b) 5-stjerners hotell. Rommet var egentlig greit, men hadde forventet noe ekstra. Det er et bryllup på hotellet så innsjekking tar litt tid. Batteri fungerer ikke for safe. Ringer og de sier at de sender noen til rommet. Blir sittende og vente mens jeg egentlig skulle gått ut og spise. Ringer til slutt for å purre, og noen kommer etter 10 minutter til. Svømmebasseng og spa-avdelingen som jeg hadde sett fine bilder av er stengt hele helgen grunnet vannlekkasje, får masse beklagelser. Fikk rom uten balkong og det som skulle være en utrolig utsikten var mot feil side, de sier at jeg da slipper støy fra bryllupet. Frokost var forsåvidt god, men måtte vente 15 minutter på å få bord og masse kø for alt man skal ha slik at opplevelsen ikke var noe særlig. Synts prisen var altfor høy og jeg fikk ikke det som jeg forventet. Termingkast 2?
Disclaimer#1: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser.

OSL-AMS-OSL
OSL-FRA-OSL Reisebilder:
http://picasaweb.google.com/robertaas Reisekart - Disclaimer#2
robertaas is offline   Reply With Quote