View Single Post
Old 06-10-2019, 15:33   #15
AirbusTrond
ScanFlyer Rusty

AirbusTrond's Avatar

Default Re: Islay Whisky Tour 2

Quote:
Originally Posted by RJon View Post
Takk for en fin rapport!

Fikk bo gratis i et hus nær Bruichladdie 4 dager i vår, vi hadde en knall tur, selv om hverken jeg eller min kone er noe særlig til whiskydrikkere. Det er en veldig fin fergetur ut, selv om turen til Kennakraig er ganske seig som du skriver.

Jura er også verdt en tur om dere har bil disponibelt. Det er et whiskydistilleri og et lite gindestillery der også.
Drømmehus! Fin fergetur, ja. Og bare det å oppleve humoren til de som serverer maten om bord, dels uforståelig, men er jo det reneste showet. Mannen ved kassa hadde det også. Det var en del asiater om bord, og jeg stusser virkelig om de forstår humoren i det hele tatt... Foran meg i køen da jeg skulle ha en ekstra Ale, ble en ung asiatisk liten ung kvinne ekspedert. Hun hadde en tallerken med litt grønnsaker og noen få chips. Mannen i kassa: "That's 6 punds 30 for that BIG dinner"

Ja, vi angret litt på at vi ikke la inn Jura på turen. Hadde vi visst om kanselleringen, så hadde vi nok sjekket det nærmere. På den annen side var vi vel også enige om at hvis vi skulle dit, burde vi fått sett litt av naturen også, kanskje en fjelltur, og da ryker det med en del ting til ikke-essensielle ting på det som tross alt var en whiskytur. For øvrig - høres jo ut som om det er masse drikking, men faktisk er det ganske lite. Verken fyll eller bakrus, for det har man ikke tid til.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote