View Single Post
Old 31-01-2015, 12:55   #11
kimpe
Jet-setter :)
 
kimpe's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: TRD
Posts: 2,077
Default Re: God lørdag morgen fra Dubai

Gooood morgen fra New York!

Her begynner eplet å våkne til liv, og tradisjonen tro våkner man alltid i normal tid første dag. Meldt -15 her i dag, deilig man har norsk vintertøy og sko med seg! NHL-kamp med Zucca i kveld, men før det litt matspising, seeing av Chelsea-Man City på en av de mange pubene her og generelt kos!

Waldorf Astoria et helt greit bekjentskap, sentralt og stort rom, Litt sånn Grand Hotel Oslo - Britannia Hotell Trondheim isj stil.

Flyturen over fra OSL i går var med Freydis Viking (A340), og purser kunne fortelle at dette var siste turen med den på lenge, da den skulle inn til storservice den 1 Feb, og de trodde også den skulle oppgraderes før den kom tilbake i trafikk. Fra EwR skulle den flys til CPH, og deretter tas ut... Trodde egentlig kun 330 skulle oppgraderes først jeg, mulig jeg har forstått det feil. Kjerra har godt av litt tilsyn uansett, mye hang og skranglet helt forrest i bussen der ja.

Og om noen kjenner de som har bestemt at man kun har Pepperlaks til 2-serving og ingen alternativer... Du slette mi tid... Skryt til personale som klarte å hoste opp litt ost og skinke i stedet, fisk og skalldyr spises IKKE, men det forstår ikke SAS selv etter utallige klager!!

Vel, skal finne meg en diner ut her og få litt sunn amerikansk frokost med litt bacon og sirup, nyt dagen der hjemme eller hvor dere enn er!

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote