View Single Post
Old 04-05-2008, 19:48   #14
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club
 
Tommy777's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
Default Re: San Francisco med Mercedes og Citroen

Og sete ble gratis bekreftet etter en kjapp telefon til UA, til og med i First!

Sjekka også hvordan det lå an rutemessig denne fredagen og kunne umiddelbart se at det var mange værforsinkelser inn og ut av ORD...

Jeg forlot Redwood City kvart på tre og satte kursen mot SFO. Kjøreturen tok knappe 15 minutter. Bilutleieretursenteret ligger litt nord for flyplassen og de har monorail som tar folk til terminalen. Det tar ca. 10 minutter med monorailen, UA er i terminal 3, siste stopp på turen. Ved den internasjonale terminalen sto 747ene linet opp, en BA, Virgin Atlantic og Qantas, samt en Air New Zealand 777 sto parkert ved gatene. I tillegg så jeg et par Virgin America airbus ved siden av disse heavyene.

SFO er premium innsjekk til høyre, økonomi til venstre. Har du Star sølv eller høyere er du velkommen til å bruke premium innsjekk, samt sikkerhetskontroll. Jeg var allerede innsjekket og gikk rett igjennom sikkerhetskontrollen. Det tok under 5 minutter. Satte deretter kursen mot Red Carpet Club. Da jeg kom inn i klubben sjekket jeg TV skjermene. Ganske riktig, min flight var forsinket med halvannen time..... Men gode nyheter! Maskinen som skulle ha gått klokka 1330 var enda ikke avgått. Det var boarding og jeg spurte lounge damen om det var plass. Hun fiksa raskt 13F, innenriks 767-300, midtgang på treseteren på midten. F var selvsagt fullt. Sprinta raskt de under hundre meterne til gaten og boardet umiddelbart. Døra klappet igjen rett bak meg og vi pusha kl 1555, halvtimen før min flight skulle gå!! Midtsetet var ledig, benplassen er 36" i denne Economy Plus seksjonen, så 5" mer enn det CO tilbyr over dammen.

Rullet raskt nedover taxi banene og tok umiddelbart av mot vest.

Last edited by Tommy777; 06-05-2008 at 21:36.
Tommy777 is offline   Reply With Quote