View Single Post
Old 05-01-2017, 15:47   #6
Futura
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Jan 2011
Location: Lommedalen i Bærum
Posts: 1,351
Default Re: United air-rage, mellom to med samme etternavn

Det triste, er jo at de 2 som hadde samme etternavn oppnådde det de ville, få hele 3 seteren alene. Forøvrig utrolig at ikke personalet ombord klarte å flytte de 2 med samme etternavn, så de satt sammen.
Nå kan jo ikke de med samme etternavn være så veldig smarte, hvordan kan de tro at det skal være ledige plasser på et sånt fly 1 januar, når halve verden skal hjem fra juleferie.
Minner meg litt om da jeg for 30år og 3 dager siden fly hjem fra Sydney 3 januar.
Første del var QF1 Syd-Sin. Han som satt ved siden av oss hadde byttet sete med student-datteren, som hadde overtatt hans sete i på første klasse. Etter avgang ble han flyttet opp dit og jeg tror vi hadde det eneste ledige sete på den nye 747-338. I SIN Byttet vi til QF5 747-238M, som kom fra Melbourne. På C setet satt det en kar som sovnet rett etter avgang. Under mellomlandingen i BKK satt han og sov, mens vi tok bussen in til terminalen for en benstrekker. Under flighten til Athen sov han hele tiden. På bakken i Athen sov han hele tiden, ingen pax forlot flyet, kun crew bytte og refuel. Så sov han til vi fikk servert mat, på siste legg til en overfyldt FRA. Da hadde han sovet i nær 18 timer. Etter som vi kom til SYD fra NZ dagen før var min døgnrytme helt snudd opp ned. Selv sov jeg ikke et minutt på turen og med en person ved siden av seg som sov, var det ikke så enkelt å komme seg ut og inn av setet heller. Jeg hadde faktisk foretrukket en som tidvis var våken. Hører med til historien at vi på den neste leggene til CPH og FBU fikk seter som ikke kunne justeres. Ikke rart jeg ikke har flydd langdistane siden.
Futura is online now   Reply With Quote