View Single Post
Old 06-05-2019, 23:00   #36
TLS at OSL
ScanFlyer Silver

Angry Re: Virgin og Stobart kjøper FlyBe

Jeg fløy med KL 1150 30. april, og det var absolutt ingen fornøyelse. Flyet var 45 min. forsinket, noe de har vært så å si hver kveld. Dette førte til at mange av oss lurte på om vi ville rekke det neste flyet fra AMS. Mannskapet svarte bare at de ikke visste noe, og at vi måtte sjekke dette med KLM etter landing. Jeg hadde skjønt det hvis det var snakk om flyselskaper utenfor Skyteam, men det var stort sett bare KLM-flighter og en AeroMexico-flight det ble spurt om. Det hele endte med at ingen (så vidt jeg kunne se), deriblant undertegnede, rakk videreforbindelsen sin. Derimot var det lang kø av irriterte passasjerer ved KLMs transitskranke.
Èn pax skulle videre til Dublin med KLM, og da det viste seg at det var flyet fra OSL som skulle til Dublin, regnet han med at det skulle gå greit. Men nei, han rakk heller ikke flyet.
En annen reiste seg opp og gikk frem til utgangsdøren rett etter at flyet hadde svingt av fra rullebanen etter landing, uten at mannskapet reagerte.
At var problemer med flyets AC, gjorde ikke saken bedre. De siste 20 min av turen var et varmt helvete.

Min dom: Ikke positivt i det hele tatt!
TLS at OSL is offline   Reply With Quote