View Single Post
Old 09-12-2019, 23:04  
Radiv
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 781
Default Re: Nytt anbud for Luftambulansen

Quote:
Originally Posted by BU9001/V2.0 View Post
Mads Gilbert løper til media og klager.
Det er ikke noe nytt.
Han er en kverulant av klasse. Han og min tidligere sjef (nevner ikke navn, men de som vet, humrer nok) hadde flere clashes som de begge nok hadde stor glede av. Ikke så mye tilhørende publikum.
Røde Mads er en god lege, men får nok holde seg til det.

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært nødt til å trekke for gardinen i cockpit og be dem i kabinen om å holde kjeft så vi i cockpit kan konsentrere oss om jobben, å føre flyet fra A til B på en sikker og komfortabel måte.
Hasvik, Mehavn ,Honningsvåg og Sørkjosen med circling i krevende vær ligger i erinderingens tåke.
Men med en liten prat på bakken, og kanskje en kaffe i tårnet, så er vi alle gode kollegaer igjen.

Gilbert er en bra kar, som har gjort mye riktig i oppbygging av akutttjenesten i Nord Norge.
Mye utenlandstjeneste i krig og dævelskap, som det står respekt av.

At han er mørkerød, er vel lov i Norge?

Men han er god på å peke på ting som ikke funker i HelseNorge, og det er ikke alltid populært hos alle. Særlig hos de som ikke gjør jobben sin. Han er fagmann som ikke tar dritt fra noen. Vi har godt av noen Gilberter av og til !

Noen kommer til å miste jobben her, om det blir en politiker eller en i flyselskapet er ikke godt å si.
Radiv is offline   Reply With Quote