View Single Post
Old 23-02-2021, 17:00  
LN-RTP
Aviator Extraordinaire

LN-RTP's Avatar

Default Re: LN-RTP’s røver historier (Ikke for sarte sjeler)

For Dere som har fløyet mellom Østkysten av USA og til Karibia så har Dere sikkert sett, sånn halvveis til Jomfruøyene eller Puerto Rico, masse blågrønt vann og øde øyer strødd langs en kjede: Det er Exuma kjeden, mitt favoritt sted på planeten.
Seilte ditt en en del for 12-15 år siden, men solgte seilbåten, jobbet for mye med flyjobb samt begynte å investere i fast eiendom og begynte å slå røtter.
Uansett, poenget med denne posten er at jeg fant akkurat nå en liten 10 minutters video snutt fra Exuma, laget av skipperen på en 80 fots charter båt.
Anbefaler at alle ser på videoen for å få med seg hvor klart vannet er og hvor fint og øde det er.
Det var mye sjørøvere i det området og jeg planlegger å dra ditt på skattejakt men må jo ha mannskap på Odin. (Need a few good men )
Båten min ikke stor som den på filmen, men plass til 2-3 mann i komfort.
(Kan ikke ta med damer på en slik tur, blir for mye drikking, bannskap og primitive forhold, ikke noe tur for smågutter heller)

Hvis noen vil være med, og kommer gjennom nåløyet, så kan dette godt skje i sommer, hvis det blir nok vaksine og lite virus igjen.

Har ikke lov å drive charter båt i Bahamas, kun Florida, så det blir mere som et spleiselag, og ikke direkte billig heller, men se på filmen og se om det frister. Gå inn på FB på Odin Charters og på www.odincharters.com for å se på båten.
Her er film snutten.

https://youtu.be/_XEuaz1_3V8

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com
LN-RTP is offline   Reply With Quote