View Single Post
Old 25-10-2020, 13:54  
Cecilie
ScanFlyer Crusty
 
Cecilie's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: ENGK
Posts: 3,749
Default Re: Retrorapport (2009): KLM, Northwest og Delta til Denver



Downtown St. Paul




Et spesial-bilde til Fnate




Og så var vi landet i Minneapolis-MSP. ERJ fra NW, MadDog fra Delta, og en 737 (og en MadDog?) i gamle American-farger kan skimtes ved terminalen bak vingen




Litt flere Delta/NW-fly ved terminalen.


Jeg husker at immigrasjonen i MSP var veldig smooth i forhold til det jeg opplevde året i forveien i Chicago, hvor vi jo var en haug med utvekslingsstudenter på J-1 visum som skulle gjennom immigrasjonsmølja på O’Hare og det tok 2-3 timer i kø. Tror vi var gjennom på godt under halvtimen i MSP!

I MSP hadde vi litt ventetid før vi skulle fly videre med en Delta A320 til Denver, på NWA-flightnummer



Boardingkort til Denver

Ble faktisk oppgradert til Comfort+ eller hva det het den gangen, av gateagenten i MSP, siden jeg var «FREQUENT TRAVELER» med KLM, og hadde status denne «elitestatusen» «IVORY».




Et annet bilde som avslører at det ikke akkurat er i sanntid jeg er på tur...




Maskinen vår til Denver


Jeg har vel egentlig ikke så mange bilder fra resten av flyreisa, det var blitt seint på dagen/natta, og vi ankom hotellet vårt i Denver like før midnatt lokaltid (rett før kl 08 på morgenen, norsk tid). Vi bodde på Residence Inn Denver Downtown, og deltok på en messe i forbindelse med pappas jobb i et par dager før vi dro vestover og nordover, inn i Rocky Mountains National Park og opp til gamle trakter i Nebraska og videre mot South Dakota. Resten av trip reporten blir derfor mer natur og mindre fly, men håper det er av interesse også
__________________
Cecilie is offline   Reply With Quote