Thread
:
Florida med KLM og Delta
View Single Post
27-02-2024, 23:36
WF-380
ScanFlyer Gold
Re: Florida med KLM og Delta
Orlando
Hadde opprinnelig tenkt å være ei natt til i Daytona, men f.o.m, natt til fredag ble prisen på hotellet brått mye høyere. Antagelig fordi Daytona 500 skulle skje den helga. Så da fant jeg et hotell i Orlando med en ikke alt for avskrekkende pris. Delta hotels er en del av Marriott-kjeden som jeg ikke har prøvd før, men både beliggenhet og standard viste seg å være helt topp til mitt behov. Bl.a. var trimrommet godt utstyrt.
Delta hotell i Lake Buena Vista.
Rommet på Delta hotell.
Utsikten fra rommet i 6. etasje mot den ganske travle SR 535. Men det var ikke noe problem med støy fra trafikken, så det må ha blitt gjort en god jobb med isolasjonen i bygget.
En lett frokost fra Denny's.
Ford's Garage var ikke der sist jeg var i Orlando, så den hadde jeg lenge sett fram til å prøve.
Det angret jeg ikke på, fordi dette var en av de bedre burgerne jeg har spist. Legg merke til at servietten er i en slangeklemme. Servitøren presenterte seg også som «your mechanic».
Over baren hang en A-Ford. Hos Ford's Garage legges det automatisk til en service charge på 20% til regningen, slik at ytterligere tips ikke er nødvendig,
WF-380
View Public Profile
Send a private message to WF-380
Find More Posts by WF-380