View Single Post
Old 16-03-2023, 10:15  
Hypern
ScanFlyer Rusty
 
Hypern's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 5,702
Default Re: Fortsatt torsdag;-)

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
God morgen fra Bergen Børs hvor man har hatt noen forferdelige kilometer på tredemøllen og gleder meg som en unge til frokosten. Deilig flight over fjellet i går, og trikset med utenrikskantinen når det er stappet på innenriks er nydelig.

Det flys inn litt kollegaer og kunder fra forskjellige deler av verden for en herlig session og en enda herligere middag i Frescohallen i kveld. Artig å være arrangør.
Men da må du vel ut gjennom tollen også gjennom ny security for å komme tilbake igjen på innland da? Er vel litt strevsomt, men det er jo sjeldent de lange køene på OSL security.

God dag fra Oslo. Hadde en grei skitur i Østmarka i går. Jeg har ikke noe mellom lila voks og universalklister, men skulle definitivt hatt noe i mellom der i går. For det var bakglatt med lilla. Men det var greit i de partiene sola ikke hadde tatt så mye. Det å gå nord sør i Østmarka er fint og flatt. Øst-vest derimot som jeg gjorde delvis da innebærer ofte bratte partier. Legger ved et bilde fra Sarabråten


Så får en se hva dagen bringer, jeg låner en katt for en måneds tid. Katta har vært litt masete på morrakvisten, men fant sprettballen sin så da ble all good. De er litt sånn at de kan jakte febrilsk på en sprettball som om det var dødsviktig at de fanga den.
Hypern is offline   Reply With Quote