View Single Post
Old 03-04-2021, 04:31  
LN-REF
ScanFlyer Gold
 
LN-REF's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Langevåg
Posts: 1,769
Default Re: Heimreise fra USA 16. Februar 2021 under COVID-19

Boarding 14:25 for avgang 15:02. Hadde sete 17D, men så på Delta appen og eg hadde blitt oppgradert til Comfort+ og sete 14C


Utenom dei blokkerte midtsetene, så var flyet omtrent stappfullt

Servering var den vanlig Delta posen med snaks og drikke


Purser / Flight Leader var en artig skrue ved nam Fahim Hyder, veit ikke kor mange ganger han takka alle for vi flydde Delta, samt at han gjekk rundt og personlig takka alle Delta Medallion medlemmer

Pushback 15:06 og Take Off 15:21 med 57 min wheel to wheel


Ship #3742


Landa på ATL 17:13 mot øst og parkert ved gate B29 7 min seinere


Inne i terminalen var det en del andre passasjerer


Gjekk raskt mot senter av terminalen og ned til toget


Toget






Og så opp rulletrappa til Terminal E


Passerte Food Court og observerte at McDonald var stengt


Rett til gate E16 for registrering for Antigen Test som alle må ha for å fly til Roma og Amsterdam




Igjen var det spørsmål om min manglende PCR test, igjen gjekk det greit

Gula ut navnet på ei passasjerliste kor eg grovt regna ut ca. 60-70 passasjerer på min flight

Scanna QR kode som var nytt fra den dagen da tidligere måtte man fylle ut en papirlapp

Fikk kølapp nr. 86 og så tilbake til E14 for selve Antigen Testen, deretter vente ca. 15 min på svar


Med negativt svar, så var det avgårde til Delta Sky Lounge på samme terminal


Heilt kurant lounge med en del gjester


Utsikt fra der eg satt …


… kor det kom inn Boeing 757-300 fra Cancun, var ikke mange passasjerer som gjekk av ei heller tok lossinga lang tid


Etter hvert rusle seg til gate kor etter sjekk av passet mot ei passasjerliste fikk et blått band på handa. Dette for at boarding agenten skulle lett sjå at man har tatt Antigen testen i tilfelle noen prøve å snike seg unna
__________________
LN-REF is offline   Reply With Quote