View Single Post
Old 16-03-2019, 14:04  
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,139
Default Re: AmEx Companion Ticket - bruk, reisemål m.m. (2019->)

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Det er en del ting som skal til for å vippe meg av pinnen, men i dag ble jeg opriktig lei meg.. Det er i dag 14 dager til jeg drar med Dragen til SIN med SQ C som er hyggelig, ,men hadde jo en dræm om LH First, og da var villig til å totalt bytte reisemål.

Det var faktisk 100% knusktørt for alle destinasjoner (selv DEL!).. Ingen F å hente.. En ting er litt kjipt for denne turen - men det man ser her er jo at det er en "æra" som er over.. Jeg tror vi fløy for nærme solen alle mann.. Dette var jo toppidrett for 8-10 år siden, men har nå blitt en folkeidrett som du hører kollegaer prate om under lunsjen.. Dette i kombinasjon med at LH selger A380er osv så lurer jeg på om det eneste som fungerer i fremtiden er å bla opp ganske mange kronasjer for å få denne herlige opplevelsen..

Dette er vel i overkant første verdens problem og jeg dropper en tredagers av den grunn..
Det ordnet seg litt og vi fikk FRA til DEL i First med Lufthansa som gjorde meg ca 180 ganger mer happy enn Dragen. Syv timer senere fremme på stranden og to ekstra flighter med Thai i C mener min bedre halvdel ikke veier opp mot en kort kjøretur på tarmac.

Noen ganger må vi nerder få bestemme også, hun får jo tross alt en rose og fine kremer av Gunda i kabinen.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote