Thread: Vegas-tråden
View Single Post
Old 10-05-2022, 17:25  
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,460
Default Re: Vegas-tråden

Foerst og fremst soerg for aa Google Maps Appen paa mobilen, min erfaring er at den er meget godt oppdatert paa trafikk og re-routing ved ulykker - veiarbeid fungerer meget bra. Jeg har kjoert 6 ganger gjennom Los Angeles hittil i aar, mesteparten langs de hovedaarene dere kommer til aa bruke - er ikke sikker paa Midtiblinken og jeg har vaert i samme by

Dere kommer ned I-15 som moeter Highway 210 omtrent i San Bernadino og ideal ruten er vel I-15 til I-10 videre til 605 og saa 405 ut til LAX. Om det gaar tregt paa I-10 tar det kun minutter lengre aa ta 210 til 605 (og Google dudetten inne Mobilen din vil gi deg Live Updates (det tar vel 5-6 minutter fra 210 til I-10).

Vi velger soendager naar vi starter hjemturen Nordover og kjoerer gjennom Los Angeles omtrent paa samme tid som dere, det gaar stort sett i 85-90MPH - og det er nok filer til at Toyota Camry mafian ikke klarer aa blokkere i 69MPH

Er dog enig med Midtiblinken at om dere er tidlig ute er Manhattan Beach utmerket (har gode forslag til Frokost/Lunsj steder).
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote