View Single Post
Old 22-12-2020, 23:32  
imm
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,891
Default Re: Ny Wizz Air-base: OSL og norsk innenriks - nettverk og operasjoner

Quote:
Originally Posted by zeffen View Post
Altså, om man reiser tur/retur samme dag for møter med bare laptopbag, evt ikke trenger mer enn ett enkelt klesskifte i liten nok bag — så kan jeg se at BASIC kan fungere. Kan lett se noe slikt kan bli en favoritt for studenter og ungdommer som vil på konsert i en annen by etc.

Bare fordi vi selv kanskje aldri ville brukt det betyr jo ikke at det ikke er til nytte for noen. Men da er det et helt annet produkt enn vi er vant til og så stiller man forventningene deretter.

Man skal også huske at det ikke er alle i Norge som er rike. Og at det er mange som liker å spare litt der de kan og som liker tanken på å ikke betale for noe de ikke bruker.

Tro det eller ei, men det er veldig mange reisende som reiser basic og klarer seg fint med det.
Selv var jeg på tur til Gdansk i fjor sommer. Wizzair ned og Ryanair hjem. Rett under 200 kroner.

Jeg har jobbet med Wizzair siden de startet å fly til Norge. Fra mitt ståsted virker de særdeles proffe på det de gjør. Og ekstremt nøye på å følge prosedyrer 100 prosent
__________________
Life is Brutale
imm is offline   Reply With Quote