View Single Post
Old 18-03-2020, 19:26  
73H
NorFlyer Front Row
 
Join Date: Jul 2006
Location: FL410
Posts: 1,193
Default Re: Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

Quote:
Originally Posted by jikswoboB View Post
Sitter dom med en spåkula? Är coronaviruset besegrat då?...
Quote:
Originally Posted by BU662 View Post
Dersom de stopper å selge, så kommer enda mindre penger inn i selskap.

Rett deretter gikk man ut og ba om pengene:

https://finansavisen.no/nyheter/luft...k-for-luftfart

Jeg forsatt lurer: Dersom Norwegian sitt turn-around ble så vellykked og alt utvikled seg så bra før Corona, hvor er asksjonærer nå? Hvorfor legger de ikke sine penger på bordet? Hva er med bankene? Gir de ikke penger til Norwegian lengre? Andre aktører som AF/KL, IAG og LH gikk til bankene og leide penger der.

Det hva Norwegian forsøker å a fremtvinge en løsning hvor staten gir dem pengene hurtigst mulig og ingen aksjonær bidrar eller selskap som går til bank og leier penger der.
Jeg gir meg ende over - i den ene enden kritiseres Norwegian for å slutte å selge billetter, i den neste kritiseres Norwegian for å selge billetter en mnd frem i tid med gode rabatter for å stimulere til å få hjulene igang igjen .... er det for pokker ikke mulig at dere tar en pause fra eder og galle og heller ber en stille bønn for at bransjen slik vi kjenner den kan fortsette kampen for tilværelsen der de slapp før dette helvettes virus faenskapet...?!?!??? På tross av dystre dommedager og døds-spådommer fra Mr. airBerlin i ALLE år, så var Norwegian inne i en turnaround og var på god vei til lønnsomhet i 2020. For enkelte tydeligvis tyngre å akseptere enn andre...

Gikk SAS til banken og fikk 3 mrd kroner fra den Svenske og Danske stat..?!

Last edited by 73H; 18-03-2020 at 19:29.
73H is offline   Reply With Quote