View Single Post
Old 22-02-2017, 16:18  
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: FlyViking - diskusjonstråd

Quote:
Originally Posted by Flygplan View Post
Jeg reiser stadig med WF i mangel på andre alternativer. Jeg baserer alt på fakta. De snudde et minutt før landing for å ha tid til å fly tilbake før personellet gikk ut på tid, det var ikke ting som lå utenfor WF sin kontroll som gjorde det. Det forteller litt om yvor "god" kontroll de har...

Ingenting fra meg baseres på synsing, kun harde fakta. Du derimot synser jo i vei.
Du blander begrepene synsing og fakta her.

Du har fullt rett til å mene det du gjør og ha synspunkter på hvordan en aktør opererer. Noe av det er sikkert rett også, men til nå har du kun kommet med egne meninger og analyser i denne tråden, og svært lite som kan dokumenteres som fakta. Ja endel er basert på egne opplevelser, men når verken du eller vi andre nødvendigvis vet hele bakgrunnen for hendelsen så er det mer synsing enn fakta. For å dra "Trump-kortet" så blander du også fakta med synsing, slik at mye av det du kommer med kan til dels karakteriseres som "alternativ fakta"

At en billett fra A til B, kjøpt X antall dager før avreise koster kr Y, ja det er fakta, men om det er dyrt eller billig, rimelig eller utpressing, ja det er ren synsing og egne meninger. Og hverken du eller vi vet hva gjennomsnittsprisen på nevnte avgang er (med mindre du har tilgang til Widerøes revenue management)

Dessuten virker det som i din argumentasjon at du henger deg opp i enkelt aspekter og ikke klarer se hele bildet.
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote