View Single Post
Old 05-01-2014, 21:05   #479
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator
 
Discus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 26,445
Default Re: Groundworthiness Certificate?

Quote:
Originally Posted by Frequent Traveller View Post
Takk for interessen, Discus ... men jeg ser for meg klart nä at du ikke har gitt deg selv tid til ä gä igjennom vär brosjyre "H2XQR Series Customer Copy" (description.pdf) og ikke har du fulgt med heller i tidligere kommentar-utvekslinger pä denne träden samt pä tidligere träd "Betale mer for Midtgang ?" ang. midcabin EEs i H21QR vs A321 : doors Type B 2L/2R og 3L/3R blir kansellert (fjernet, rett og slett) mot at en ny EE Type B 2L/2R blir äpnet overwing - en vesentlig strukturell forandring hvorved kabinen deles nu i TO seksjoner (mot tidligere tre !) til fordel for bedre strömlinjet kabin-konfigurasjon med flere rader !
Nei, jeg har ikke lest alt som har skjedd her, alt for komplisert.

Hvor mange pax får du godkjent med slike exits, da? Du fjerner et par dører og flytter et par dører, med andre ord så er det to mindre enn på eksisterende 321.

Og det med at du må ha ekstraflyvertinne fordi du økte fra 198 til 201 kommenterte du ikke?!
__________________

________________________________________
An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation)
Discus is offline   Reply With Quote