View Single Post
Old 25-02-2017, 02:04  
Rland
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 568
Default Re: FlyViking - diskusjonstråd

Quote:
Originally Posted by Flygplan View Post
Ingenting useriøst med å kritisere WF - Det er helt på sin plass.
Det kommer helt an på hvilket ståsted du har.

For meg oppfattes dine innlegg som et partsinnlegg fra en som har tilknytning til FV enten som ansatt eller som innleid kommunikasjonsrådgiver.

Jeg har sett tilsvarende tidligere, bl.a. i forbindelse med SAS krisen i November 2012. Da dukket plutselig flere nye aktører opp i diskusjonsfora i E24, DN, Aftenposten etc. som tydelig hadde en agenda om å bidra til at SAS havarerte. Nær døgnet rundt svarte de nye profilene, som bedyret at de var uten bindinger og ekstremt opptatt av flyindustrien, på pro SAS innlegg. Sov de ikke? - eller var det et team bak profilene?...

De forsvant like plutselig som de dukket opp - så mye for deres oppriktige interesse for luftfart.

Hvem var de? Jobbet for en konkurrent som i dine termer i så fall ville i en periode blitt "monopolist" på det norske markedet? Var de noen som spekulerte i aksjer og som så for seg en stor verdiøkning av konkurrenten sine aksjer i tilfelle SAS havari? Representerte de noen som hadde interesse av oppkjøp av verdiene i et konkursbo?
De seilte uansett under falsk flagg.

Beklager men min personlige oppfatning plasserer deg i same kategori.

Moderator må vurdere om dette innlegget er "innafor"
Rland is offline   Reply With Quote