View Single Post
Old 18-02-2020, 16:32  
Chriscross
ScanFlyer Dusty

Default Vinterferie til Hkg og videre

Ble tatt god imot av Crew. Tror hun ene jobbet da vi reiste cph-ewr i høstferien også. Halvparten av crew brukte ansiktsmasker.

Innholdet i amenity kit laget av Filipa K. Alltid nervøs for å få fliser i mundviken av den tretannbørsten. Tannkremen skummer innmari dårlig så foretrekker Colgate.

Setet er jo veldokumentert her inne så tok ikke bilde av det. En liten nedtur var at jeg på nett så de skulle ha Once Upon a time in Hollywood, men den var ikke på å finne. Champis som departuredrink og champis oppi luften sammen med nøtter. Service var ikke fantastisk, men helt innafor. Når en niåring begynner å re opp sengen sin synes jeg det ikke er naturlig at flyvertinnen bare går forbi uten å hjelpe.

Meny, samme som vi hadde til ewr i september mener jeg.

Det ble svensk kaviar til forrett, hakket over Kalles-kvalitet.

Alternativet var spekemat av vilt.

Trodde jeg hadde tatt bilde av hovedrettene, men finner ikke de. Uansett smakte både vilt og pastaretten godt. Dessert og ost var iallfall godt. Var skeptisk til tyttebærisen etter Cecilies rapport, men den funket den også. Moyet XO er en god sas tradisjon. Tok ikke bilde av baren, men det var potetgull, nøtter, Ordentlig godt og blandet samt marsipanbrød (ikke Anton Berg, men miniverson av den de har på shorthaul samt safrankjeks) vanlig drikkemeny inkludert kaffemaskin.

Kjørte full pakke til frokost. Hadde glemt melantonin så sov litt dårligere enn jeg pleier. De selger forresten melantonin på apoteket på hkg. Ganske dyrt, ca 250kr/pakke med 30. Fordelen er at de er pakket en og en og ikke i store glass.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited by Chriscross; 19-02-2020 at 04:03.
Chriscross is offline   Reply With Quote