View Single Post
Old 26-10-2022, 06:28   #34
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,140
Default Re: Fnate til Junaiten

Kort oppdatering herfra, hvilket akkurat nå er Denver.

Gårsdagens vær i Dallas spilte ikke akkurat ball, så det ble korteste rute til OKC via Bubbas gas & shop. Hvorfor akkurat der? Ingen grunn, det bare hørtes kult ut, fantes på kartet og jah, eksisterte.

Det som derimot spilte ball var Hertz. Når jeg fant ut at jeg kunne plukke hvilken bil jeg ville i 5 Star garasjen og de hadde en diger pick up truck der så var jeg solgt.

Det ble uansett en relativt anstrengende start på turen. Værste regnværet jeg har kjørt i noensinne.



Men når det klarnet opp var det bedre. Men eeeeegentlig bare for en kort stund. Dette er virkelig ikke en av de mest spennende bilturene noensinne. Om du har planer om å virkelig oppdage Amerika så ikke velg denne turen.

Men det er jo fint. Etter å ha kjørt 2 timer ser det fortsatt sånn ut:



Etter nye 2 timer kommer man til første bakketopp



Og til syvende og siste til Bubba's. Bubba's viste seg å være et sted jeg egentlig ikke ville gå inn i en gang. Så jeg tok bilde av skiltet fra bilvinduet.



Kom frem til OKC. Fikk levert bilen. En av de ekstra ønskemålene var å slippe å bruke store flyplasser med masse køer og styr. Will Rodgers var dermed et perfekt sted for meg og elefanten. Her var det basically ingen.

Lykken var så stor at elefanten fikk lov å kjøpe seg en øl som han tok med til Denver og skal ha på torsdag. Uvisst av hvilket årsak.



Etter hvert klart for boarding på en ekstremt uneventful flight. United 5470 fra OKC til DEN med Embraer 175 og sete 1A



En ulempe med 175'ene til United er at du bør ha på topplue, skjerf og en tjukk genser om du sitter på vindusrad. Vet ikke hvorfor, men det blåses alltid insanely kald luft frem til man er godt oppe i lufta.



Er det standard på 175 eller en greie med UA sine?

Uansett bra benplass på rad 1A



Serveringen ombord var ganske enkelt drikke og Stroopvafel. Siden jeg skulle i møte med kollegaene mine ved ankomst ble det Club Soda som drikke. Funket det også.



Litt turbulens. Litt flatulens. Og til slutt en smud landing i DEN
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind

Last edited by Fnate; 26-10-2022 at 06:41.
Fnate is offline   Reply With Quote