View Single Post
Old 10-02-2024, 07:51  
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

Default Re: Glad lørdag fra Ris:-)

God morgen fra R12 som skal ta sønnen og meg til Oslo Lufthavn. Deretter går ferden til Munchen med bolaget. Billetter er bestilt på Plus siden jeg må ha billetter som kan avbestilles. Plus pro billetter var meget rimelig når jeg bestilte så det var veldig greit.

I går kom det gode nyheter fra sykehuset. Som enkelte av dere vet så har de funnet noe rusk på lungene som må undersøkes for mulig kreft. Jeg var inne forrige tirsdag og fikk gjennomført en bronkoskopi (de går ned luftveiene for å ta ut prøver). De fikk tatt prøver av lymfeknuter som så litt skumle ut, men heldigvis det var ikke noe tegn til kreft i dem. Faren er ikke helt avblåst ennå da det er noen bittesmå flekker som er for små til at det kan tas prøver av dem. Men det er uansett et godt tegn at de ikke fant noe i lymfeknutene. Så nå skal jeg og sønnen nye livet i Munchen og kose oss noen dager der nede.

Jeg er på ingen måte friskmeldt ennå og det var flere turer til Riksen etterhvert både for kontroller og diverse behandlinger som kreves på grunn av utfordringer knyttet mot levertransplantasjonen. Pandionkortet er nok sikret for de kommende årene også. Regner med jeg snart er kvalifisert som LTP hos Helsenorge etterhvert.