View Single Post
Old 13-05-2018, 13:08  
Polaris
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,012
Default Re: God søndag fra Minsk

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
God morgen fra Sandaker. Her skjedde det store ting i går da vi endte opp med å kjøpe oss et hus på Hvalstad. [emoji846] Det er riktignok en tujahekk som bør fjernes der, men ellers blir det bare å flytte rett inn etter sommeren. Det gjør også at jeg har fått et spark i rævva, så må få malt en gang her i huset i dag. Ikke så mye å male, men med 4 dører er det veldig mye å maskere. [emoji50] Ha en fin dag
Var det "Soverom med hotellsuitefølelse" som var utslagsgjørende? Grattis! Så veldig lekkert ut, om det er riktig jeg tittet på.
Vi er i fasen hvor vi tegner plantegningen og velger løsningene for vårt framtidige hus, så jeg finner stor glede i å se på plantegninger og løsninger på finn. Derav stalkeeffekten. #nocreep.

I dag blir det husmorsaktiviteter innblandet mannfolkarbeid; rundstykkebaking og vask av bil + etterfyll av spylevæske. Sinnsyke mengder insekter som drepes av Audien hver dag. Blir en tur for å titte på hundevalper senere, men har ikke planlagt å ta noen med hjem riktig enda
__________________
Spoiler mixer
Polaris is offline   Reply With Quote