View Single Post
Old 11-07-2020, 01:52  
LN-REF
ScanFlyer Gold
 
LN-REF's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Langevåg
Posts: 1,769
SAS Re: Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19

Ved Gate B20 stod mitt neste fly og venta som var Embraer E190STD med reg. PH-EZE som blei min tredje tur i akkurat denne maskina siste året


Igjen med Sky Priority var eg først om bord og fann mitt sete som var 04C


Som vanleg stod ”matpakka” i setet allereie,


og som vanleg var det den velsmakandes skiva, litt vann og den h……. Stroopkoekje eller ”Bread Beemster cheese and spread with Amsterdam unions” som KLM kaller skiva


Så kom turen store overraskelse; ingen avgang på Polderbaan denne gangen! WOW, det er lenge siden sist. I stedenfor tok vi av på Buitenveldertbaan som er Runway 09-27 kor for vår del tok av mot vest på 27 kl. 09:47

Forran oss var PH-EXK og forran han igjen en heilt kvit trippel-sju utenom logo fra Northwind som tok av for Moskva

Seteconfig på flyet er CY100. Det vil seie i praksis på denne flighten seterad 1-2 Business Class med 2+2 seter kor det var 4 passasjerer, rad 3-7 Economy Comfort med 13 passasjerer og rad 8-20 Economy med 55 passasjerer. Totalt 72 passasjerer som da tilsa at flyet ca. tre/firedeler fullt

Turen var still og roleg og blei benytta til å sjå litt serier på mobilen

Landa i Oslobygda kl. 11:13, på vei til gate blei vi minna på kordan ståa er hos Norwegian dessverre med parkerte Dreamlinere


Vårt fly ved P45 som da er kombigate E15 for Schengen og F15 for Non-Schengen


Var kun vårt fly som kom fra utlandet på dette tidspunktet så gjekk veldig raskt i passkontrollen, spesielt for oss norske som kunne bruke automat. Men var ikkje alle som skjønte at dei måtte ta av maska slik at Grensekontroll kunne sjekke opp mot bilde i passet

Taxfree var som sist heilt tomt






Dobbelprising på Baylies, kan no tippe kva pris som var gjeldande, blei kompensert med ei lita gåve i kassa




Så tilbake med til det med innsjekka bagasje og leksjon 1 korfor eg unngår dette.

Selv med litt tid i tax-free butikken måtte man vente på bagasjen på bandet. Så drasse denne opp i andre etasje for selvbetjent Bag Drop. Denne virka ikkje siden min bag hadde bag tag fra Delta. OK, så over i kø for å komme til betjent Bag Drop skranke, her var det dessverre ikkje alle passasjerer som fekk meg seg her var det kun Bag Drop så enkelte bruke lang tid på å sjekke inn også, så køen voks. Da det var min tur, fann vedkommende agent fra SAS at han skulle flytte på bagasjevogner som ikkje stod heilt slik han hadde tenkt seg det. Heldigvis blei agent nr. 2 ledig så eg gjekk til ho. Joda, kva skjer så? Heile bagasjebandet stopper og eg får ikkje scanna baggen min. Nå begynte tida å løpe frå meg, den var nesten 12:00 og boarding starta 12:05 for min neste flight. Etter 10 min kom service folk og fekk bandet i gang igjen.

Så over til sikkerhetssjekk, her var Fast Track stengt men med få passasjerer i kø burde det gå greitt. Min bag blei selfølgelig tatt til sides utan at eg skjønte da korfor. Forran meg var det andre som også hadde fått bag tatt til sides. Han første hadde gløymt å ta ut ei lita flaske med Hand Sanitizer, da slo det meg at det var grunnen hos meg også. Person nr. to var tilfeldig kontroll, så her var det full sjekke. Endeleg min tur og da var det bytte av personell slik at vedkommende som stod der forsvant kor det tok nokre min før neste var på plass og kunne fortsette. Eg forklarte eg hadde ei lita flaske i top lomma. Neida, var ikkje derfor den var tatt til sides, det var pga dei to Baylies flaskene som var plukka ut i tilfeldig kontroll. Så var det å ta dei ut av forsegla pose, scanna ei og flaske for så å lage ny forsegla pose på det. Sa at det ikkje var nøye siden dette var min siste flight og et var innafor allereie. Neida, om det skulle gå brannalarm og alle måtte ut, ville eg ikkje få med flaskene inn igjen om dei ikkje var forsegla på nytt, så det måtte ho gjere.

Haster så avgårde til gate A20 kor klokka nå 12:15-12:20 for så å oppdage at boarding ikkje hadde begynt enda!

Men etter nokre få min starta dei med seterad 20-32, så 10-32 før dei avslutta med Alle-32. Eg hadde sete 4C og eg talde ca. 14 passasjerer i business. Har ikkje tallet forlenger bak, men kanskje to/tredjedels fullt tenke eg.

SAS maskina i dag var en -800 med reg. LN-RGG og namnet Asgerd Viking, faktisk første gang eg har reist med akkurat denne maskina


Ingen servering hos SAS, ikkje engang en liten pose med ei flaske vann eller noko. Tok av mot sør kl. 12:45 og landa på Vigra mot sørvest 43 min seinare

Så leksjon 2 korfor eg unngår innsjekka bagasje for på Vigra så tømmer dei først flyet for vår bagasje, lar trallene så stå og vente til dei har lasta flyet med bagasjen til dei som skal med tilbake til Oslo. Så man står i en ”evigheter” og venter på bagasjen før en kommer seg heim

Siden man må i 10 dagers karantene, unngår eg buss og båt så tar heller taxi rett heim som tar 43 min
__________________
LN-REF is offline   Reply With Quote