View Single Post
Old 29-11-2007, 00:46   #1
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator
 
Martin's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,369
USA Junaiten:Just a little svipptur for the julebord..

Etter forrige USA-tur, lovte jeg meg selv at jeg skulle prøve å reise tilbake, ca. en gang i året..

Som nevnt ellers i dette forumet, har jeg en ny tur på gang til sommeren, men så sneik det seg inn en liten tur til..

I utgangspunktet hadde jeg og Marius tenkt oss til SEA i sommer, og jeg må innrømme at jeg ikke hadde lyst (eller råd) til å ta to turer dit i løpet av samme året.. Men etter å ha tenkt litt over saken, og konferert med Marius, ble det vedtatt at vi amputerer sommerturen med to netter i Seattle, og holder oss til San Francisco, Chicago og New York.. Dermed fant jeg ut at jeg sparte nok, til at jeg ville ta meg råd til en tur i Januar.

Ingenting er ennå bestilit, men jeg regner med at jeg prøver SK på long-haul..
Greie priser, og selv om jeg kunne spart noen hundrelapper på AF (og tilogmed fått noen skarve poeng på FB-kortet), fristet det ikke å stå opp for å rekke 06:55-flyet til CDG.. Leverer feriesøknad til sjefen i morgen, og ber pent om en godkjenning, og så bestiller jeg i løpet av dagen..

Jeg kan da krysse av følgende nytt:
Flytype: A340
Flyplasser: CPH, CEA
Byer: Seattle
Amerikanske stater: Washington


Hotellrom lot jeg Tommy777 fikse, så da blir det Westin som får æren av å ha meg som gjest.. Jeg hadde såvidt sendt han PM om at jeg vurderte å dra, og før jeg rakk å si "Julebord i Seattle" baklengs, var det bestilt


Vet at jeg ikke er den eneste fra forumet der borte, og at det kanskje kommer til å nevnes av flere enn meg, men jeg skriver nå en liten trip-report uansett..
Martin is offline   Reply With Quote