Hmmm glemte visst CocktailHour (Can you hear me British Airways (det er et hint til neste framhalds saga).
Uansett varme Macademia Nuts og Prosecco.
4E6C9774-0F3B-4840-8CA1-C1A790B42C4B by
Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]
Crewet var hyggelige, de hadde god tone - fleipen satt løst, de var på hele tiden uten å forstyrre men bare sørge for at det påfyll som man ønsket…
Jeg er meget dypt bekymret etter mange Long Haul flyvninger de siste 14 månedene - kanskje er jeg gammel

men jeg har etter alltfor mange Long Hauls opparbeidet meg noen dårlige rutiner / vaner … uansett klasse har jeg noe jeg ønsker, en cocktail hour, et måltid (er lite kresen og finner det meste smaker bra til godt (meget godt på denne flighten..) så kaffe med Cognac og her er det ting på gang !! Både Lufthansa (Economy), Air Canada og British Airways (begge Business) hadde IKKE Cognac til kaffen
Men denne gangen var det ikke bare Cognac, men den herlige vertinnen (godt oppe i 50 årene) var på, you do want the Cognac warmed - not this weird ideas about in the Coffee or On Ice !! Jeg bekreftet at jeg ønsket den Warmed og dette er første gang - glasset holdt rom temperatur mens Cognacén var perfekt oppvarmet (hun brukte 5 minutter):
5071A273-3791-4268-AB6A-5AFA5B5B320A by
Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]
I bakgrunnen ser en Hawaiian´s In Flight Movie system, de deler ut 12 tommer iPad Pro som har et spesial - hvor min private iPad også passer inn