Thread: Tokyo feil vei
View Single Post
Old 01-04-2023, 08:15  
Chriscross
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 5,680
Default Tokyo feil vei

Landet 20 min før rutetid og det var lite kø på immigration (vi kom nok frem til immigration fem minutter før et fly fra Ist). Endte opp med å snike oss med en hotelshuttle for å dra på outlet ved Rosemont, fem min fra flyplassen. Dette er ikke et ekte outlet, men et kjøpesenter med en del dyre merkevarebutikker. Forskjellen fra vanlige malls er at Bloomingdales og Nordstrom og Saks’s er byttet ut med outlet versjonene deres.






Vel tilbake på ord ble det litt spørsmål om en 12-åring trengte vaksine eller ikke, men vi fikk nye boardingpass og gikk til fast track i andre enden av terminalen. Var sikkert like lite kø i vanlig security. Fant veien til Polarisloungen der de sjekket boardingpass og pass. Polaris er fint, men synes det er litt overvurdert. Sammenlignet med en Senatorlounge er det vel bare restaurantdelen som kan være bra. Hjelper selvfølgelig at det ikke er så fullt.

Gikk dit og arving fikk hamburger. Jeg prøvde suppen som hadde snerk, en belgisk kjøttbolle samt ørrett. Alle retter kom samtidig.

Begge valgte vaem cookie med is til dessert. Fortsatt Lason champis som serveres.







Bar med champis og ulike viner.


Suppe med snerk



Belgisk kjøttbolle som forrett



Er attic øret?


Var godt med en dusj før 14 timersflytur.








Var vanskelig å få tatt bilder i buffet.



Last edited by Chriscross; 01-04-2023 at 08:17.
Chriscross is offline   Reply With Quote