View Single Post
Old 07-02-2019, 15:33   #16
Rland
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 568
Default Re: Jeg elsker KLM!!!

Quote:
Originally Posted by kekker View Post
Var ute for det samme, kunne ikke for mitt bare liv klare å finne ut av inlogginga mi.

Det fine med KLM, er at de er supereffektive på sosiale medier. Jeg fikk etter litt om og men fiksa det via facebook messenger, men hadde jeg vært smart, så hadde jeg gjort det via meldingsfunksjonen på twitter.

Fritt fra husken, så måtte jeg oppgi epostadresse, navn og telefonnummer, samt nåværende nivå.
Så fikk jeg en link, hvor jeg kunne oppdatere profilen og komme meg på nett igjen.

Men å prøve å få ordnet det via nettsidene, var bare å gi opp.
Takk for tipset.
Prøvde først WhatsApp og fikk raskt svar helt til de fant ut at de likevel ikke kunne behandle saken siden fødselsdato måtte bli oppgitt.
Så ringte jeg kundeservice, og fyren skulle sende mail med midlertidig passord og ville vente i telefonen til jeg hadde mottatt mailen. Mens vi ventet på mailen så spurte jeg om Flying Blue Petroleum. Han sa at det var lang venteliste på å få søknad behandlet, og medlemskapet forutsatte regelmessig reise, ca 1 gang per måned, til en av en rekke petroleumdestinasjoner som Ålesund og Billund - ja faktisk de fleste steder. I ettertid oppdaget jeg at det han sa var feil. Det er tilstrekkelig med 1 langtur i året eller 2 kortere turer og at en jobber i bransjen.

Så kom etter 15 minutter mailen og etter diverse runder med trafikklys, forgjengerfelt, butikkfasader og så skifting av browser fikk jeg endelig skiftet passord.
Da jeg kom inn på kontoen oppdaget jeg at jeg hadde fått gullkort i løpet av natten - så da kan petroleum vente til 29 februar 2020
Rland is offline   Reply With Quote