View Single Post
Old 10-09-2017, 21:28  
LeMonde
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Feb 2011
Location: Askim
Posts: 109
Default Re: SAS-pilot tatt med 0,64 i promille

Quote:
Originally Posted by Balle Chlorin View Post
Jeg har vel strengt tatt ikke kalt noen for idioter, jeg sa det er idioti at denne personen får sluttpakke.

Jeg hever meg helle ikke over andre, hvor finner du det??

Jeg har selv personlige erfaringer med hvilke konsekvenser fyllekjøring kan få, og har derfor null sympati for folk som utsetter andre for denne risikoen, uansett om de setter seg bak rattet i en bil eller et fly. Men at dette gjør at jeg hever meg over andre?? Absolutt ikke.
Vel, det er bra å høre at du er en av dem som synes det er uakseptabelt med fyllekjøring, Balle. Det må ha vært deilig å få det ut på et offentlig forum.

Jeg forsvarer ikke noe av det som har skjedd. Jeg ser bare ikke vitsen med at Balle og andre skal sitte her og skrive hvor forkastelig de synes dette er. Alle er enige om at fyll og jobb ikke hører sammen, men det har ingen hensikt i mine øyne å sitte hjemme og synse så mye mer enn det. Dette er en intern personalsak, som sikkert blir håndtert etter forskriftene, og det er det vel alt vi trenger å vite. Hvis man mener selskapets prosedyrer i slike saker er feil, får man sende selskapet en mail, ikke sitte å pludre på et forum.

Denne saken er etter alle solemerker en personlig tragedie. Ha litt respekt da, folkens, og la det ligge.
LeMonde is offline   Reply With Quote