View Single Post
Old 02-10-2019, 17:44  
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,138
Default Re: Japan Airlines lar deg unngå babyer ombord

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Jo, klart de kan det. Men kom ikke her og si det er for ungens del, det er for egen del. Barnet trenger trygge rammer, kjærlighet og omsorg. Babyen trenger ikke 6mnd på Mauritius for å digge seg selv og poste bilder på facebook/instagram. Det er - i selve essensen av ordet - egoistisk å reise dit av foreldrene. Fordi det er foreldrenes egoistiske behov, deres egne behov for "eksotisk reise", som settes som prioritet for en periode som er gitt av den norske stat for å ta vare på et barn. Ikke for å ta vare på egne interesser.

Som sagt: fri verden, men jeg dømmer de rett i egoismeskuffa
Koselig at du har fasiten på hvordan man skal ha barn også.. Det at man som familie koser seg på et feriested og man reiser uten å oppføre seg krakilsk skal jeg love deg bare er bra.. Barn trives når mor og far trives (tror det er verre for dem å vokse opp i bitterhet og surmuling). Den lange reisen i seg selv er også bare en svært hyggelig ting for familien hvis man er i harmoni.. Til og med Frankfurt kan være artig for barn hvis heisen går helt opp hos mor og far

Høres ut som du burde ligge litt unnsa sosiale medier for din egen del hvis det oppfattes som negativt på deg

Men anngående selve tråden, jeg har faktisk ikke ennå en eneste gang opplevd en flight hvor spedbarn har irritert meg, tvert i mot har det stort set gått stille og hyggelig for seg. Hvis jeg var negativt anlagt så ville jeg påpekt langt fler andre saker som "forstyrrer" min nytelse.
__________________
Siden 2006 (95% privat):


Upcoming: OSL-LHR-OSL, OSL-ZRH-MIA-MUC-OSL, OSL-CPH-LAX-CPH-OSL, OSL-LHR-OSL, OSL-ZHR-OSL, OSL-CPH-ATL-CPH-OSL, OSL-AGP-OSL
SudCaravelle is offline   Reply With Quote