View Single Post
Old 06-04-2020, 00:28  
Bergern
ScanFlyer Dusty

Default Re: Overlever Norwegian? -> Resultatvarsel og emisjon

Quote:
Originally Posted by LN-DYA View Post
Innsamlingen har pågått en stund og klart å dra inn 16000,- fra 83 givere.. Dessverre tror jeg neppe den norske befolkningen vil bidra personlig for å opprettholde selskapet. Vi vil gjerne ha billige reiser, men vil ikke støtte oppom når det er vansker, noe som sier endel om holdningen vår og som også bekrefter innkomne bidrag. Så om Norwegian er det folkelige selskapet som bringer oss ut i verden, så virker det ikke som om den gjennomsnittlige nordmann bryr seg når det kommer til å bidra.. Går Norwegian under kommer en ny lavpris aktør på banen, og vi nordmenn vil benytte oss av denne istedenfor, vi er ikke mer avanserte enn det dessverre.. Så innsamlingen er ett godt tiltak, men vil dessverre ikke redde Norwegian

DYA
Jeg regner med du donerer noen kroner til frisøren din også da, selv om håret forblir like langt, og stikker en hundrings til han drosjekusken som ikke har hatt en tur på timesvis.
Et selskap lever av å selge produkter, ikke av donasjoner.

Når det er sagt, er det selvfølgelig ikke noe galt i å vise empati og støtte, men å forvente at en kundegruppe skal berge butikken, blir litt drøyt.

MAR: OSL-CDG-NBO AF/KQ, NBO-MRU KQ APR: MRU-CDG-OSL AF MAI OSL-AMS NCE-AMS-OSL KL
Bergern is offline   Reply With Quote