View Single Post
Old 13-12-2008, 20:21   #33
harald
Newcomer
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 20
Default Re: LITT MIMRING NORSKE FLYSELSKAPER

Quote:
Originally Posted by ANX View Post
Aktiviteten på dette forumet er som en berg-og-dal-bane.

Her lider man seg gjennom dager og uker med god-morgen-hilsener samt spørsmål om hvilke-flyindivider-som-var-hvor. Og SÅ er man offline EN jækla dag og Da blir man etterlyst! Hmph.

Har det lille som var igjen av memorabilia fra historien til Haydn Air Charter nedpakket i esker, pluss notater fra hans beretning fra sykehjemssenga. Det vil komme i renskrevet form når tid og anledning tillater.

Regner med at Quarrtsiluni snart kommer på banen mht sjøflyselskaper.

Hei!
Det var jeg som spurte etter infomasjon om Hayd Air Charter og Jimmy, og forstår du har liggende informasjon som du muligens selv har tenkt å lage noe om en gang? Selv er jeg pensjonert nå og bor i Danmark, men jobbet hos Jimmy i 1965/66, sammen med Danielsen og en som jeg tror senere fikk jobb i Braathens. Jeg var på vei inn i luftfart, startet i Norsk Flyindustri i Dumpa og gikk deretter over til Jimmy, så kort innom brannstasjonen før det ble USA, så Sør-Amerika, så militæret, så slepeflyging i Drammen og Lunde, skoggjødsling med Øyvind Rånman og deretter England/Sudan i fem år som crop-duster, så Trønderfly og Beechcraft Queen Air med Ola som kaptein, Navajo med Leif og aleine med Aztec før WF i -77. Ellers var du på NSFF's seminar i høst, satt sammen med Tord og en til?
Jeg vil gjerne vite mer om hva slags materiale du har, hvis du vil det. Jeg har bare gode minner fra Jimmy, om enn ikke så gode fra Børge, men minner uansett!
Skriv gjerne til meg på min mailadresse hvis du ønsker.
Vennlig hilsen
Harald
harald is offline   Reply With Quote