View Single Post
Old 09-04-2019, 22:57  
OttoL
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Jan 2014
Location: Asker
Posts: 3,008
Default Re: Weekend-tur til London

Hadde bestilt henting, og fyren var åpenbart stolt av bilen sin så spurte ”what car do you like”. Da jeg svarte ”a car that gets us to the hotel” ble han litt skuffet. Bil er noe jeg bryr meg fint lite om, selv om det er noen BMW- og Tesla-eiere som mener at bil er mer enn bare bil. Jaja, dem om det. Bilen hadde også TV i passasjersetet, og sjåføren mente at Graham Norton var noe vi ville se på. Han har kun vært med i en ting som er morsomt, og det er Father Ted.


30 min tok det fra vi satt oss i bilen til vi rullet opp utenfor the Portobello hotel i Notting hill. Jeg er virkelig en fan av dette som noen kaller ”boutiqe-hotels”, mens som jeg kaller lite, gammelt og dyrt. Likevel har det sin sjarm, noe de fleste de større kjedehotellene i London mangler. Ryktet skal visst ha det til Johnny Depp og Kate Moss hadde en het seanse på et av hotellets rom, hvor de blant annet fylte et badekar med champagne. Spesielt ”spisesalen” falt i smak

Hotellet er virkelig ”noe annet”, men dessverre var noen av de som jobbet der det britene kaller ”indolent”. Litt proaktiv service hadde ikke skadet, ei heller et smil. Jaja, kan åpenbart ikke få i pose og sekk. Men men, de hadde nok av områdets egen GIN


Ifølge Instagram var det første virkelige finværshelg i Bergen siden i juli i fjor, ettersom alle la ut bilde av at de var på fjelltur. I London var det mer ”standard”
Notting Hill:
[/url]

Hyde Park:


Utsikt fra Sushi Samba


Kingston upon Thames

OttoL is offline   Reply With Quote