View Single Post
Old 06-11-2020, 15:13  
Polaris
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 6,012
Default

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Det er jo helt sinnsykt å stoppe kollektivtransporten - snakk om å gjøre livet vanskelig for folk som ikke kan ha hjemmekontor og som er avhengig av bussen.

God fredag fra Oslo blir en tur opp til Narvik i helga (ja det er unødvendig reise - men trenger en pause fra dette maset om stadig strengere tiltak i Oslo) - skal besøke noen venner av meg. De hadde uansett null problem ved at jeg kom selv etter Ernas pressebrief i går så da gjør jeg det. Å poste noe i sosiale medier om at jeg drar dit gjør jeg ikke - merkelig tid vi er inne i. Nuvel - reiseforsikringen gjelder vel uansett innenlands vil jeg tro og siden jeg er norsk borger så er det ikke så farlig om den ikke gjelder.
Det eneste «sinnsyke» jeg har sett i dag er Kari Jaquessons rant om at Corona-pandemien bare er en konspirasjonsteori. Sjeldent har jeg vært så enig med Trude Mostue om at noen burde søke medisinsk hjelp...

Forøvrig er smitten i Danmark svært farlig da Coronaviruset har fått lov å mutere i et menneskeskapt helvete - nemlig danske pelsdyrbondegårder. Sjeldent har det vært mer fornuftig å innstille både kollentivtransport så vel som et samfunn - det de har kokkelert i stakkars Minker i Danmark kan være starten på slutten for mange menneskeliv. Skremmende.

På den positive siden ser Biden ut til å ta seieren, og med massestenging av pelsdyrbondegårder så vil forhåpentligvis mange forbli stengt for evig. Så kanskje ting kan begynne å se bedre ut fra 2021

Her har vi hatt siesta etter spennende U3-besøk hos legen. Med munnbind, og kun én forelder med inn til legen, selvfølgelig. Nå blir det vegansk middag med svigers.
Polaris is offline   Reply With Quote