View Single Post
Old 24-10-2020, 16:01   #24
Cloudmaster
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jan 2017
Posts: 394
Default Re: Til minne om British Airways 747

Bra mimretråd dette. Min toppopplevelse med BA 747 var en tur fra LHR til Miami en gang på midten av 90-tallet. Jeg og mitt reisefølge jobbet for et rederi, og skulle ha seminar for offiserer. Turen begynte ganske katastrofalt på FBU, der fant vi ut at rederiet hadde "glemt" at vi skulle ha business, og det ble endel styr før vi endte opp på riktig etasje ut fra Heathrow. Men derfra og ut ble turen et bra høydepunkt - vi var de eneste på upper deck, og crewet fant etterhvert ut at det enkleste var å rett og slett parkere drikketralla hos oss.

Som den høflige passasjeren han er, fylte selvfølgelig mitt reisefølge ut tilbakemeldings-skjemaet vi fikk en liten stund før landing og ga utrykk for at vi var ganske så fornøyd - med unntak av et ganske muggent menneske på innsjekk på Heathrow, noe som førte til en generell kommentar på skjemaet om at det var lov å være blid. Skjemaet ble lagt i konvolutt som ble limt igjen og behørig overlevert til sjefen - men det tok om lag 30 sekunder fra vi hadde levert til hun kom tilbake til oss, ganske indignert og lurte på "what do you mean with "Don’t forget to smile!"

Husker ikke så mye fra turen tilbake, bortsett fra at security i Miami insiterte på at «Club World» var økonomiklasse, og plukket ut alle BA-pax med business fra fast-track-køen før en lokal BA-helt fikk ordnet opp.
Cloudmaster is offline   Reply With Quote