View Single Post
Old 27-11-2020, 00:35  
WF-380
ScanFlyer Gold
 
WF-380's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Buskerud
Posts: 1,163
USA Re: Oklahoma City med KLM og Delta under Covid-19



Så nå sitter jeg hjemme og har hjemmekontor og ti dagers karantene. Corona-testen var negativ og formen er god, bortsett fra at hjemmekontor og jet lag viser seg å være tøffere en vanlig kontor og jet lag. Det er også behagelig å slippe å ha ansiktsmaske på hele tiden – det verket litt bak ørene særlig etter hjemturen, men også på slutten av arbeidsukene. Selve reisingen gikk fint og jeg har bare ros til KLM og Delta som fraktet meg fram og tilbake på trygt og komfortabelt vis. Men for å få kortet ned på den totale reisetida hadde det jo vært fint med kortere connections enn på denne turen. Det var selvfølgelig ordentlig godt å få tatt en USA-tur igjen etter all hjemmesittinga. Og jeg trivdes også godt i Oklahoma City som egentlig ligger utenfor de store turistrutene, men nok er verd et besøk likevel hvis man er i nærheten. Jeg måtte jo holde meg unna de store folkemengdene, dermed utgikk museer og innendørsarrangementer og sånt. Sistnevnte var uansett ikke tilgjengelig i disse tider, men det var imponerende og spennende å se de store åpne slettene i de mer landlige strøkene vest for byen. Flere jobbreiser til samme sted er jo mulig i framtida, vi får se hvordan pandemien utvikler seg.
WF-380 is offline   Reply With Quote