View Single Post
Old 11-07-2020, 01:22  
LN-REF
ScanFlyer Gold
 
LN-REF's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Langevåg
Posts: 1,769
KLM Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19

Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19

Dette er min tredje tur til eller frå USA etter at Trump innførte innreiseforbudet til USA frå Europa den 12. Mars

Trip report frå dei to andre turane finnast på desse linkane:
Heimreise frå USA 15. April 2020 under COVID-19
Utreise til USA 26. Mai 2020 under COVID-19

Så etter knappe seks veker ombord var det tid for heimreise igjen frå Mobile i Alabama. Vanlegvis bytter vi på onsdager, men siden båten var inne i helga vart det bytte søndagen denne gangen. Dette også pga COVID-19 flyr vi ikkje helikopter til og fra båten da må man være 14 dager i karantene først før man får fly ut, og et utvida testregime før man får reise inn igjen.

Som vanleg kom reiseruta fredagen før, og som vanleg blei det den faste ruta via ATL og AMS. Sist kjørte vi bil til ATL pga få eller ingen fly på MOB-ATL, nå flyr Delta to ganger dagleg så da blei det tilbake til å fly igjen. Og siden KLM fortsatt ikkje flyr til AES, blei det via OSL denne gangen også

DL 4833 ECONOMY 05JUL MOBILE-MOB ATLANTA-ATL 12:23 14:40 OK 01:17h SEAMAN 2PC
KL 622 ECONOMY 05JUL ATLANTA-ATL AMSTERDAM-AMS 16:45 07:00 OK 08:15h SEAMAN 2PC
KL 1143 ECONOMY 06JUL AMSTERDAM-AMS OSLO-OSL 09:30 11:15 OK 01:45h SEAMAN 2PC
SK 1320 BUSINESS 06JUL OSLO-OSL AALESUND-AES 12:35 13:30 OK 00:55h ADULT 2PC

Var ikkje heilt happy med å fly KLM over dammen, så tenkte å sende en mail for å forandre til Delta siden eg liker dei bedre. Sist gjekk desse to flightane med kun 15 min mellomrom, men når eg sjekka rutetidene nå så gjekk Delta endel seinare og dermed kunne det bli knapt i Amsterdam med tanke på å nå neste fly om det skulle være litt forsinkelser ut og gå. For øvrig ser det ut til at Delta nå flyr en flight nr. to ca. annakvar dag

KL 622 16:45 07:00 PH-BHC, landa 06:39
DL 72 17:40 08:00 N803NW, landa 08:02
DL 74 18:30 08:50 N807NW, landa 08:57

Forøvrig var vi seks som skulle via AMS denne dagen kor av vi var tre på KL 622, to på DL 72 og en på DL 74.

Innsjekk blei gjort på nettet 24 timer før avgang for MOB-ATL-AMS-OSL, OSL-AES ordna seg selv etter ankomst AMS

Våre avløsere flydde først til Amsterdam på fredagen for overnatting der før dei fløy sammen med United via JFK og IAH til MOB på lørdag for overnatting der på vårt faste Holiday Inn hotell ved Tillmanns Corner. Søndags morgen blei dei henta 07:00 for den korte turen ned til båten. Så en rask handover fram til 09:15 når vi blei henta av vår faste sjåfør. Turen til flyplassen tok ca. 30 min



Ikkje akkurat Avinor priser på parkeringa


Vel inne i terminalen så var det ganske så stille ved innsjekk, kun Delta som var åpen siden både American og United først flyr seinare på ettermiddagen.



”Mot Normalt” som Leif Juster sa, så hadde eg bagasje som eg måtte sjekke inn noko eg blei minna på seinare i turen korfor det var mange år siden sist eg gjorde det. Hadde valg sete 10B ved innsjekk som er midtgangs sete, skjønte ikkje heilt først da eg fekk nytt boarding pass korfor eg hadde fått sete 09A som er ved vindu. Grunnen var at Delta hadde som vanleg oppgradert meg til Comfort+ Videre såg eg at eg også hadde blitt oppgradert til Economy Comfort på ATL-AMS-OSL

Før vi gjekk opp og gjennom sikkerhetssjekken, sjekka vi i Info skranken om baren på innsida var åpen, ho var ikkje sikker på om den var åpen igjen pga COVID-19, men uansett så var det stengt på søndager.

Eg hadde natt før jobba til 04:00 med å bunkre båten, så etter nokre få timer søvn blei det ikkje tid til frokost så var nå litt svolten og med stengt bar såg det ikkje lyst ut. Redninga blei Uber Eat. Prøvde først BK, men den gjekk i dass og blei aldri levert, prøvde så Wendys som låg også i nærheten og etter nokre minutter blei burger levert som vi inntok ute i finevêret


Jada, Home of the Airbus in US


Med kun en avgang var det ingen i sikkerhetssjekken så etter 2-3 min var man ved Cruise City Bar og Grill som hadde kiosk delen åpen mens Bar og Grill var stengt


Vi flyr alltid fra Gate 2 som ligger rett ved baren, en svært sjelden gang har vi komt inn på Gate 1


Dagens maskin var av samme type og selskap som da vi kom sist til Mobile, nemlig Canadair CRJ 900 men denne gang med reg. N326PQ, tilhører Endeavor Air og som flyr på vegne av Delta


Boarding gjekk raskt og som vanleg boarda dei fra bakerste seter og framover. Vel nede i broa før man gjekk inn på sjølve flyet, avleverte eg handbagasjen som gjekk i cargohold. Vel inne delte dei ut Hand Sanitizer til alle. Siste mail før avgang var frå Delta som opplyste om ankomst ATL til gate D36

Pushback før rutetid, men så kom ATL på lufta og informerte om Wheel Up 12:36. Captainen kjørte så sakte han kunne mot rullebana, men som han sa så Run out of Pavement så det blei en liten stopp. Lina up 12:35 og var i lufta 12:36 som instruert

Vanlegvis er dei rundt med tralla og deler ut drikke og noko snaks, for å minske kontakt med passasjerer, delte flyvertinna ut etter ca. 10 min en liten pose som bestod av ei flaske vann, Biscoff som er som ei pepperkake og KIND Dark Chocolate Chunk. ”Så enkelt kan det gjørast SAS!”


I tillegg hadde flyvertinna på en tablet/mobil sete nummer og namn på samtlige passasjerer så veldig hyggelig gest med ”Refvik, Welcome Onboard”

Seteconfig på dette flyet er C12Y64. Det vil seie i praksis seterad 1-4 Business Class med 1+2 seter kor det var 5 passasjerer, resten med 2+2 seter kor rad 5-9 Comfort+ med 11 passasjerer og rad 10-16 Economy med 25 passasjerer. Totalt 41 passasjerer som da tilsa at flyet var vel halvfullt


Som vanleg på denne korte flighten er det setebelte på heile tida. Flyet var for øvrig utstyrt med ”takboks” kor å det å sende tekstmeldinger er gratis hos Delta

Ved ankomst ATL var det litt venting på Ground Crew før vi fekk gå av, så litt venting på handbagasjen ved Planeside Valet, dette er tralla som dei laster på handbagasje fra flyet for så å bli heist opp til broa


Vel inne i Terminal D så var det faktisk en del passasjerer her en kva det har vert i det siste


Våre flighter var fra Terminal F så vi tok toget dit kor vi plana å gå til Ecco som er vår faste plass. Lite folk på toget


Vel framme så var både Ecco og det meste stengt på Terminal F, kun Starbucks som var åpent. Også på Terminal E var alt stengt blei vi fortalt så da tok vi likegodt toget tilbake til Terminal D. Eg skreiv i min forrige trip report at man ikkje kunne gå mellom F og E, det stemmer ikkje - men hver obs på at det tar 15 min å gå

Tilbake på D enda vi opp på Mustard Seed BBQ. Matservering var stengt, men baren var åpen så det blei tid til et par Stella


Toget tilbake til F var like tomt denne gangen også


Ved F5 stod KLM sin Boeing 787-9 Dreamliner med reg. PH-BHC som skulle ta oss over Nord-Atlanteren i natta som kom


Boarding hadde begynt fra bakerste rader og fremover, men med Sky Priority gjekk eg rett om bord uten noko kø. Mitt sete denne gangen var 12D som er i Economy Comfort som nevnt tidligere. Lite folk så var heldig å få en treseter for meg selv.

Har følgt med KLM siste året og har lagt merke til at dei plasserer mest mulig passasjer sammen lengst bak i flyet, her sitter man gjerne tett med to passasjerer pr. tre seter, mens lenger framme var det mange ledig tre setere. Så om man har mulighet til Economy Comfort så er det så absolutt en fordel nå i desse COVID-19 tider og avstand til med passasjerer

Seteconfig på dette flyet er C30W48Y216. Det vil seie i praksis seterad 1-8 Business Class med 1+1+1+1 seter kor det var 8 passasjerer, resten med 3+3+3 seter kor rad 10-15/16 Economy Comfort med 10 passasjerer og rad 16/17-44 Economy med 88 passasjerer. Totalt 106 passasjerer som da tilsa at flyet var vel 1/3 fullt berre


Første del av safery videoen omhandla COVID-19




Estimert flytid var 7:35 fra Purser, 7:33 fra Captain mens InFlight sa 7:32. (Faktisk flytid var 7:30)


Forøvrig var all annonsering fra Cockpit kun på engelsk og ikkje på Hollandsk også som det bruker å være. Grunnen til dette fann eg aldri ut av

Dei var litt strikse på at man måtte ha på maska heile tida, selv satt flyvertane ved døra og venta på avgang uten maske så ikkje akkurat ”Lead by an example” her nei. Eg bruke maske heile tida utanom da eg låg i seta og sov, var ingen som kommenterte noko på det
__________________
LN-REF is offline   Reply With Quote