View Single Post
Old 18-01-2017, 13:07  
CrtochRocket
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jan 2016
Location: SVG
Posts: 104
Default EY, stikk innom MEL ved leilighet!

T4 på LHR må være en av de verste terminalene, eller? Der T2 er helt ny, er T4 gammel og slitt. Det er nå en ting, men det er mye "rare" flyselskap som benytter T4 og dermed mye "rare" folk.

Lang kø ved innsjekk, men ingen i F-køen. På den annen side, det var heller ingen rød løper og fanfare. Ikke at jeg krever det, men syns andre selskap har mer schwung over innsjekk i F. Opplevelsen begynner der.

Fast track var inkludert og den fungerte helt ypperlig. Jeg var airside på et øyeblikk.

Gikk rett i Etihad loungen som er plassert i kjelleren, eller ihvertfall en etasje ned i forhold til gate A10.


Loungen er delt mellom first og business pax. Ingen spesiell F-behandling annet enn at en 15min spabehandling, six senses, er inkludert.

Er vanligvis ikke den som renner ned dørene på spa, men spa-dude'n bedrev oppsøkende virksomhet og fant meg. Hvorfor ikke, tenkte jeg. Alt må forsøkes. Ville jeg gjort det igjen? Ja, absolutt. Det var en grei måte å gjøre seg klar og myk i skulderpartiet til en langøkt med sjampis.

Loungen i seg selv var jeg ikke veldig imponert av. FCT (LH) og Concorde room (BA) går det en høy gang. Den eneste sjampisen de tilbyr er Andre Roger. Ikke min favoritt. Bestilte en eggs benedict til frokost. Ikke mer enn godkjent.


Boarding. Igjen, ingen rød løper og fanfare. Man må gå selv, buhu, og blir ikke fulgt, dobbel buhuu. Når det er sagt var det null kø og man kom raskt om bord.

Det var klart for mitt første møte med et arabisk flyselskap, og ikke minst første gang i apartments.


Fernweh...

Last edited by CrtochRocket; 18-01-2017 at 15:14.
CrtochRocket is offline   Reply With Quote