View Single Post
Old 20-05-2012, 18:01   #88
JoeW
ScanFlyer Rusty
 
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
Default Re: Groundworthiness Certificate?

Quote:
Først attn JoeW - som ikke følger med : TwinAisleFeeders lar H19QR og H20QR forbli uberørt underbelly (forandringene skjer kun oppe i kabinen). Derfor blir service til H19QR/H20QR på bakken helt lik servicen til A319/A320 som pr idag. Helt uforandret : hvis det fungerer for A319/A320 som det gjøres pr idag, vil det nok også fungere imorgen for H19QR/H20QR. Kanskje kunne vi da si oss enige om det ??, så snur vi den siden, over til H21QR/H22QR :
God dag mann økseskaft -- hvor er den teoretiske besparelsen da? I boarding/deboarding tid? Som tidligere gatemanager med hovedsaklig
A319-erfaring hva Airbus angår (men også 318,320, og 321) er man som regel ferdig med deboarding og boarding før lastingen er klar uansett.

Du har forøvrig ikke gitt meg noe estimat på antall ramp agents.

Quote:
Dette er et utsagn som er uforenlig med Ramp Safety
Tiltredes. Fra økonomen i meg kan nevnes at man sikkert kan kalkulere med noe damage to aircraft -- men det er dyrt -- men det man IKKE kan kalkulere med er økt risici for ramp agents. Er det noe jeg har lært (og jeg fikk desverre blandt annet oppleve en ulykke som førte til hjertestopp hos en ramp agent med påfølgende ambulansehelikopter på gaten (hvor skal dette få på plass...!)) er det at man ikke skal ha det travelt........
JoeW is offline   Reply With Quote