Thread: Tilbake til ORD
View Single Post
Old 28-07-2022, 03:10  
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Tilbake til ORD

Yngre garde satset på kylling. Begge deler var bra, kyllingbrystet var faktisk ikke tørt.

Is på pinne er egentlig ikke en god ide når den ikke kommer fra fryseren. Terten var grei. Osten var god sammen med portvin.

Rakk tre filmer. Utvalget var ok. Hadde gledet meg til House of Gucci siden den var på ET, men SK hadde ikke denne. Vondeste filmen var «Meg eier ingen» verdt å se, men en kan nesten bli avholds av å se den.

Buffet er på plass med godt og blandet og noe dansk fancy sjokolade, nøtter og potetgull. De satte også frem Champagne. Kaffemaskinen er også med. Glemte dessverre å ta bilde.

Det fine med A330 er vindu på do. Det forsvant på A350.

Var ikke valgmulighet på smørbrødene før landing. Vet ikke når det egentlig forsvant? De hadde med Champagne og Ringi, det gadd de ikke de to siste turene vi har vært på.

Null kø i immigration, vi var nok de første fra vår flight som kom frem. Tok tog til Terminal 3 og endte med Blue line til 5 dollar/pers. Tror Lyft som økte fra 37 til 57 dollar mens vi var på flyplassen hadde tatt like lang tid. Før litt utsikt med metro.

Endte med å booke Fairmont Gold til en pris jeg ble litt uvel av. Gold lounge er grei nok, iallfall god kaffe. (Lavazza). Lounge og tom på 15. etasje (topp er 37.) En kan også ta med seg mat å drikke fra lounge til rommet så en i praksis har gratis alkoholfri «minibar». Alkohol må en betale for i lounge. 6 dollar for øl for Flyprat medlemmer fra Oslo vest, 15 dollar for vin. Fra kl 2-4 er det potetgullposer og mellombar tilgjengelig.

Rommet er ok, men litt gammelt.

D

Minibar av sånn type som tar betalt automatisk.

Det kom velkomstgave som Accor gold medlem. Fikk ikke noen oppgradering, men de la inn en time sen utsjekk. Fikk også en drikkebong etter å ha mast om det.

Fairmont Gold lounge

Ok gym i kjelleren som er åpen 24 t. Hotellet har destination fee på 20 dollar. Det inkluderer internett for Accor All medlemmer (men ikke andre). Litt snodig.

Last edited by Chriscross; 28-07-2022 at 03:23.
Chriscross is offline   Reply With Quote