Thread: Flyvergrillen
View Single Post
Old 31-10-2012, 09:40   #14
FlyHi
ScanFlyer Crusty
 
FlyHi's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Copenhagen / Malmö
Posts: 3,973
Default Re: Flyvergrillen

Quote:
Originally Posted by johanfrc View Post
Eneste negative er, at den p-plass som man har kunnet bruke, hvis man kom i bil og ikke ville holde på T15 eller T17, nu er lukket fordi et firma er startet i den bygning som p-plassen ligger ved. De har ikke lyst til at se deres p-plass fyldt med spottere i bil, så nu har de et p-firma som kommer og giver bøder hvis man ikke har tilladelse til at holde der.
Man kan parkere ved Airland Logistic på Kystvejen. De har i lang tid haft et skilt med "parkering forbudt uden tilladelse", men sidst jeg var forbi så det ud til at det skilt var taget ned igen. Der er ofte spottere der parkerer her og så længe man tilbyder at flytte sin bil, hvis der ikke er andre ledige pladser og deres medarbejdere eller kunder skal bruge en plads, så kan jeg ikke forstille mig at det skulle være noget problem. Naturligvis er de ikke interesserede i at alt er fyldt op af spottere, men jeg har absolut heller ikke opfattelsen af at de har noget imod at der er nogle stykker.

De har da opsat affaldsstativer osv på hele parkeringspladsen, så det tyder på at de er afklarede med at have gæster

Desuden forstyrrer man jo heller ikke nogen i weekender og aftener når virksomheden er lukket. Faktisk virker det lidt præventivt mht. indbrud m.v. at der er folk på parkeringspladsen uden for åbningstid.

Jeg har altid brugt denne plads sammen med junior og aldrig haft problemer - og vi møder da næsten hver gang ansatte fra virksomhederne på adressen, som vi hilser pænt på og omvendt.

Jeg tror umiddelbart grunden til P-forbudt skiltet var opsat - var at de havde nogle problemer med folk der langtidsparkerede deres biler hos dem mens de var på ferie. Det har jeg set et par eksempler på. Spottere tror jeg faktisk aldrig de har haft noget imod besøger deres P-plads.
__________________
Founder /Editor: FinalCall travel

Last edited by FlyHi; 31-10-2012 at 09:44.
FlyHi is offline   Reply With Quote