View Single Post
Old 04-01-2019, 09:24  
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,181
Default Re: Så var det fredag igjen:-)

Det er fredag. Det har vært 10 dager ferie. Hvilepulsen har dermed fallt fra 76 til 63 og stress fra Orange til mørkegrønn. Altså er det tid for dype tanker på vei til kontoret.

Hvordan har ikke stiler blitt kapret opp igjennom? Selv Romerne gjorde det. Men i dag tenkte jeg på hvordan de litt røffe, skogsgutta og litt frie gikk med langt skjegg og "lumberjack" look.
Så fant plutselig firkantbrille-gutta - du vet, de som ville være litt spesielle men de ville være det sammen - ut at de ville det samme. Ok. De var jo ikke så mange. Men det smittet til den jevne småfeminine kaffebar entusiast også. Dem som ikke ville overlevd 10 minutter i en krise, men kan alt om kaffebønner fra Guinea som er dyppet i kaninsperm før de kaldpresses i mathallen. Kanskje de tenkte at damene (eller gutta. Jeg dømmer ingen) ville like dem bedre da?

Eller trodde damene (eller gutta) at de ville like partneren bedre med denne looken?

Sånn som meg... som har en kjæreste som mener at koksgrå strikkegenser, skjorte og tights jeans.... beige vintersko fra H&M og kanskje Tom's sko når vi er på ferie... Det er drømmemannen sin det.

- merker du ikke at du blir behandlet annerledes når du tar det på? - spør hun entusiastisk hvis hun får lurt det på meg

Og Jo, det må jeg innrømme. Alle skjønner nå at jeg er fra Skandinavia og er mellomleder i "Krogsveen" eller uteselger for LeasePlan.

Jeg vil jo egentlig bare være en luksussloms. Sammen med andre luksusslomser. Det er nesten som boms og vil si at vi er mennesker uten særlig stil, men vi føler oss unike og spesielle så vi omgir oss med litt ekstra koketteri som vi tror andre liker... mens de egentlig rektylspyr inni seg.

Om noen føler jeg er slem så var det ikke meningen. Jeg bare elsker en god generalisering om morgenen

God fredag
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote