View Single Post
Old 16-09-2021, 01:04   #46
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
 
dc-8-63's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,478
Default Re: God tirsdag fra L1

Quote:
Originally Posted by FQTV View Post
Du er så full i faktafeil at det går forbi det morsomme og blir hoderystende.

At voksne folk ikke kan barneskole matematikk og klarer å se regnestykke på hvor lite og ubetydelig vi som nasjon er i et globalt sammenheng så skjønner ikke jeg hvordan dere klarer å knyte skoene om morgenen. Din forskrudde virkelighetsoppfattelse må behandles akkurat som Politiskeparti som er under sperregrensen, de burde vært ignorert og tiet ihjel og ikke hatt talerett i det offentlige rom. Sov godt og sov lenge så det blir stilt.


FQTV
Pussig at du skriver nettopp dette i dag - hvor BBC og New York Times begge trekker frem Norges betydning i Globale sammenhengen - nettopp som et Olje Produserende land som KAN vaere et baade et eksempel i positiv forstand men ogsaa i negativ forstand hvor land viser til hva Norge ikke er villige til aa bidra med.

Kanskje mangler et Globalt Perspektiv og kanskje innspill fra litt mere Globale kilder ?

Ja du har helt rett i at dere i Norge har det svaert KlimaTrygt - men saavidt jeg kan se kan Norge neppe stenge vaersystemer ute - og hva vi opplevde her i Seattle i sommer (meget likt Norges klima) haaper jeg du aldri aldri opplever!
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem
dc-8-63 is offline   Reply With Quote