View Single Post
Old 01-12-2021, 22:36  
thbergseng
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Apr 2012
Location: Osterøy
Posts: 72
Default Re: Rundtur i Ukraina - BGO-OSL-LWO-Novovolynsk-LWO-KBP-OSL-BGO

Underveis ble det servert vannflasker fra en bærepose, samt en pakke med en kake og noen drops som vekket nostalgien hos kona.




Likte begynnelsen på teksten der

Nedstigningen begynte etterhvert, og det hele var veldig behagelig. Det var vindstille i Kiev, noe som gjorde meg veldig overrasket når det ble noe febrilsk manøvrering de siste minuttene. Fikk meg til å tenke på gamle vidoer fra eldre sovjetiske fly hvor begge pilotene sitter å ratter.

Vi kom oss ned forholdsvis mykt, og bremset opp hardt nok til at flere seter foldet seg sammen.



Kjapp taksetur til fjernpark før bussturen til terminalen ventet. Jeg var dog nysgjerrig på å få tatt et bilde foran flyet, så kona huket tak i mekanikeren som tok walkaround, som igjen sa at så lenge ingen så meg var det greit. Pilotene syns tydeligvis det var show og stilte gledelig opp igjennom sideruta.





en merker en stolthet blant besetningen på flyet. De er stolte av driften og av materiellet. En utrolig kul opplevelse å være med på. Så dersom muligheten byr seg skal de helt klart benyttes igjen!

Kjapp busstur inn innenriks ankomst hvor baggasjehallen var på størrelse med en Narvesenkiosk og vi kom ut via en liten sidedør langt borte fra taxier og busser (som tidligere nevnt om innenriksmarkedet i Ukraina).


Den internasjonale terminalen ved "Kyiv International Airport (Zhuliany)" som er sekundærflyplassen i Kiev.


Ble hentet av en Bolt-sjåfør fra Uzbekistan som kjørte oss kjapt og ukomfortabelt til leiligheten vi skulle bo i de neste 4 nettene.

Tu bi kontinjud!
thbergseng is offline   Reply With Quote