View Single Post
Old 21-12-2013, 15:34   #8
sk931
ScanFlyer Rusty
 
sk931's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
Default Re: Delvis skifte i internasjonal trafikk fra Narita til Haneda

Quote:
Originally Posted by SE-AER View Post
Jeg HATER Narita! For det første så ligger den aldeles sinnsykt langt fra Tokyo, for det andre så har den i prinsipp null innenriksruter og for det tredje så savner den et riktig bra flytog. Skyliner er ikke særlig praktisk hvis du skal til f eks Shinjuku ettersom du må bytte tog, og Narita Express er jo helt ubrukelig. Ikke særlig rask, og dessuten ofte fullbooket(!). Hvem i helv@* booker flytog?! For all del, limousine buss er jo greit, men det tar laaang tid pga avstanden.

Bare flott hvis de kan flytte mer trafikk til HND, det er en meget bra flyplass
Jeg er IKKE enig med dig...Jeg er enig i at Narita Express ikke er synderligt EXPRESS. men BUSSERNE fra NARITA er helt perfekte....de kører til de fleste hoteller i Tokyo og Yokohama området...
Narita ligger langt ude, men Tokyo er altså også en by der fylder meget på landkortet...i Tokyo området bor der jo mere end 3 gange så mange mennesker som i Norge, og det giver jo visse placerings vanskeligheder.
Og så er der jo mange Europæiske lufthavne som også ligger meget langt fra bymidte..i OSL,ARN og til dels også i London..Heldigvis er vi i Europa begunstiget af et fantastisk transport system...
Så Narita har den rigtige beliggenhed..de savner bare et bedre togsystem ind til byen
Hilsen Ole
__________________


AAR-CPH-NRT-AKL-LAX-ARN-AAR
når det nu engang bliver muligt...ude i fremtiden
sk931 is offline   Reply With Quote