Thread: God søndag
View Single Post
Old 11-04-2021, 19:58  
Concorde98
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Nov 2011
Location: Lillestrøm
Posts: 2,021
Default

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Når jeg leste dette fikk jeg så sykt lyst il å dra på togtur.

Skal innrømme at det faller litt i samme kategori som at jeg nå blir opprømt av at Svigermor kommer innom på kaffe. Litt understimulert altså. Men togtur kan være riktig fint og nå høres det å være på tur helt magisk ut.

Her er jeg som vanlig oppe først. Drikker kaffe og skal se litt på TV. Har også i smug fått bestilt barneredningsvester, barnefiskestang og alt mulig så vi kan slite ut tantebarna til Storsmurfen på båttur i nybåten.

Fikk bilde av at de monterte motor her om dagen. Så nå skal den vel snart bare fraktes for å fylles med bensin før vi kan vente på bedre vannstand i deltaet.

Ha en fin en
Ja forstår hva du mener. Det er skikkelig fint å se litt andre steder. Gå tur andre steder enn Flomvollen rundt Deltabyen er fint. Naturligvis litt med bismak, da rådet er å holde seg i ro. Faktisk møtte vi ingen, innsjekk med nøkkelen i døra og det samme ved utsjekk. Toget var nesten tomt, vi reiste tidlig begge veier. Satt alene. Men, eller som du hadde sagt det, MEN, hvis flere reiste hadde det vært fullere. Så litt dårlig samvittighet har jeg faktisk. Uansett sykt fint å gå langs vannet. Lykke til som kaptein på Øyeren! Det blir sikkert bra til sommeren.
Concorde98 is offline   Reply With Quote