View Single Post
Old 27-11-2023, 21:12  
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Singapore Airlines Premium economy til Kuala Lumpur og fra Jakarta

Fremme i T2B var det å rusle inn i SQ Loungen, riktignok etter de fikk gitt meg nye boardingkort og makulert SAS sitt "hele reisen i ett" baordingkort. Og på vei til Asia er det bare å begynne varme opp.

Etterhvert ble det boarding, med med egen priority kø for Premium Economy og en egen bro til den seksjonen var jeg raskt ombord. 9V-SKY var A380'n som skulle ta meg de noe over 12 timene LHR-SIN.

Som sagt er Premium Economy seksjonen i den fremre kabinen i 1. etasje, som både betyr lite gjennomgangstrafikk og veldig stille. 37A er bakeste sete på vindusrekka

Standard 2-4-2 konfigurasjoen på Premium Economy, som er ganske standard på A380, A350 og 777.

Opp i luften og startet med en liten champagne

Og litt GT til nøttene

Gikk for en slags kyllingrett, helt grei i smak, men strøk i utseende....med vi snakker tross alt noe laget av en engelsk kokk

Is til dessert

Fikk sett noen filmen i løpet av turen, både den om Blackberry og No Hard Feeling. Dog synd en viss scene i sistnevnte var kraftig sensurert....

Men med sen avgang fra Europa, fikk jeg sove ganske mye av turen. Bakerste vindusete på deres Y+ på A380, er det også mulig med litt akrobatikk å gå ut bk for å gå på do, uten å klarte over naboen.

Frokost, eller var det lunsj, eller en litt tidlig middag. Kommer nok an på hvilken tidssone man valgte være på, gikk jeg for gnocchi, spinat og kylling.

Innflyvningen til SIN startet med en strafferunde over østkysten av Malaysia, så fløy over Singaporer, og en lang sving over Batam. Deretter en klassisk innflyvning over reden utenfor SIN.

Last edited by Someone; 27-11-2023 at 21:16.
Someone is online now   Reply With Quote